Serviceavtale

Service- og vedlikeholdsavtaler sikrer bedriftens hjemmeside mot angrep og hacking

Vedlikehold

Når nettløsningen er lansert, krever den fremdeles jevnlig vedlikehold for å fungere optimalt.

Uten dette kan nettløsningen på sikt bli treg og utsatt for feil. Sikkerhetsfeil kan også gjøre den mer tilgjengelig for hackere, samt gi dårligere score på søketjenester som for eksempel Google.

Nettløsningen inneholder et rammeverk, et tema og mange moduler som kommer med jevnlige oppdateringer og forbedringer. Ved å følge disse oppdateringene jevnlig er man sikret en sunn og optimal nettløsning med de nyeste funksjonene.

Ved slike oppdateringer er det også viktig å teste at alt fungerer som det skal og ha muligheten til å gjenopprette eller tilpasse ting dersom noe går galt.

Fordeler

Best mulig opplevelse av nettløsningen for deres kunder 

  • Vi gjør nødvendige og jevnlige oppdateringer av rammeverk, moduler og tema 
  • Dekker løpende utgifter til lisenser for moduler implementert på nettsiden
  • Daglig sikkerhetskopi med 30 dagers historikk 
  • Overvåking av nettløsningen (nye oppdateringer, brutte lenker, nedetid, angrep, virus) 
  • Prioritert support på telefon/epost med rask responstid** 
  • Prioritet ved ønske om utvidelser og nye funksjoner 
  • Rådgivning i saker relatert til nettløsningen 

*   Endring i månedspris kan forekomme ved kjøp av lisenser eller utvidelser som ikke er på plass ved oppstart.** Telefonsupport hverdager kl. 08-17, e-post utover dette.